23. 10. 2013.

... i onda je ona otišla na daleke pute...

Sigurno znate da je Rustikana dobila novog vlasnika... S obzirom da je nagrada stigla do odredišta, delim sa vama fotkice pre pakovanja u koverat...



Zaista sam htela da napravim nešto novo i drugačije, (a kako je jesen :) eto meni i inspiracije) pa sam se potrudila oko pakovanja i ukrašavanja. Koverta je takođe bila u ovom stilu :)


Jedno od prethodnih pakovanja, povodom igrice, na stranici Drangulije, je izgledalo ovako :) (inspirisano zimom-očigledno)...

4 коментара:

Nena3110 је рекао...

Sjajno upakovano, baš volim taj natur papir.

mima је рекао...

Kako je lepo upakovana <3

Biljana је рекао...

Prekrasno, detalj je fantastican i ja volim natur papir :)

Drangulije је рекао...

Drago mi je i da se vama dopada moja ideja za pakovanje :)