6. 12. 2011.

A kako je izgledalo izvlačenje...

Nagradna igra za kupce je završena 1.12. a ime sam izvukla 3.12. Paketić je juče poslat, i nadam se da će već danas stići...
Ova ideju sam smislila kao znak zahvalnosti za osobe koje su ove godine kupili neki od proizvoda Drangulija...
 I svakako se nadam da će i sledeće godine biti kupci...

Ovako je to izgledalo...

 Anino prezime nisam htela da se vidi, ipak... da ne bude nekih problema, ali je Ana svakako odmah obaveštena :)

Kesica pravljena ručno, pahulje rađene po tutorijalu...
Od svega po malo...
(unutra se nalazio i jestivi deo, koji sam zaboravila da fotografišem... moji omiljeni raspucali keksi, čiji sam recept našla na blogu Day by day, i koje pravim sa malim izmenama)

Pratite Drangulije na FB... Mesec decembar je za nagrade, popuste + poklone.
Pored snizenja narukvica (od 50% koje traje do 31.12.), kreće i ponuda za komplete... Više o tome čitajte na FB stranici...

4 коментара:

Pipi је рекао...

moje cestitke..

Nena3110 је рекао...

Baš lepa igrica, čestitam dobitnici!

Drangulije је рекао...

Hvala na javljaju :)
Ja se iskreno nadam da ce se i dobitnici svideti... Cekam da mi se javi... Koliko znam, ne prati blog, pa se iskreno nadam da nisam pokvarila iznenadjenje...

Tina је рекао...

čestitke dobitnici