20. 4. 2013.

Još jedna Mala gospođica...

Minđuše pod ovim nazivom, bile su objavljene ovde.. Ima već dosta :)
Međutim kada sam napravila ovu ogrlicu, prosto nisam imala ni jedan drugi naziv za nju, do ovog. I minđuše i ogrlica prosto same prizivaju ovo ime. Bar meni :)


Urađena od filcanih kuglica, u različitim veličinama, sa jednom malom kuglicom od polimerne gline (urađena je rolat tehnikom- jedan od retkih cvetića, koja sam uradila) i mašnicom.



Dužina je oko 36cm, podesiva. 
Sami određujete dužinu, prostim vezanjem, trakica od kanapa, tako da vrlo lako ova ogrlica može da postane kratka :) sve zavisi kako vam odgovara.
Na fotografijama je prikazana maksimalna dužina ogrlice, napominjem tek da se zna.



Sve dostupne ogrlice, pogledajte klikom ovde :)

9 коментара:

mima је рекао...

Au ova je bas lepa!

makart је рекао...

Jaooo meni je tako nezna :)

Lenka је рекао...

Imaš fantastičan osećaj za detalje :)).

Drangulije је рекао...

Veliko hvala svima na komentarima... Lenki posebno i veliko hvala, na ovako lepom komplimentu. Puno mi znaci :)

Sonaj је рекао...

Nježno,pahuljasto,ženstveno, divna boja:) Svaka čast!

Nena3110 је рекао...

Pratim na fejsu, ali ovde nisam svraćala, izvini...
Divna ti je ova ogrlica :)

Drangulije је рекао...

Hvala Sonja i Snezana :)

Анониман је рекао...

Baš je gospođica ;)

Jooj, i opet - moram naučit filcat vunu!

Rada Danilovic је рекао...

Mnogo volim ovakve ogrlice...prelepi detalji :)