1. 4. 2013.

A sada...

... nešto drugačije...

Pravila sam kutijice za transport, za moje sveće. One manje su još i nekako lake za upokovati u koverat, ali veće i one koje nemaju pravilan oblik i ne baš.
Sveće u obliku zvezda mi baš zadaju problem. I one u obliku dijamanta nisu baš zgodne za pakovanje i slanje... Sada, malo će biti lakše.


Malo sam se igrala sa dubinom polja :) ako ste pomisli da su iste fotografije...

Naravno, nisam napravila kutije samo za zvezdaste sveće... iskoristila sam priliku i za druge oblike da napravim. Tako da, ovo je sada nova uniforma :) mojim svećama.
Razmišljam da umesto ovog pak papira, počnem da koristim tanju lepenku, samo još da nađem i odgovarajuću :) pa da kutije mogu same po sebi i da budu ukrasne, a ne samo transportne.

A onda, kada sam već bila dobro raspoložena... napravila sam i kesice...

Doduše, ne vidi se na ovoj fotografiji baš, ali jedna "porodična" je morala da padne... Važno da su svi u kadru :)

2 коментара:

Nena3110 је рекао...

Divno se igraš, kakva si kad zaista radiš?
Šalim se malo.
mogu ti samo poželeti da ti bude potrebno što više ovih kutija, da tvoje sveće putuju i gore i osvetljavaju domove i srca.

Drangulije је рекао...

Hvala na lepim željama... I ja se nadam da će biti potrebe da ih radim stalno, ali videćemo.