3. 12. 2010.

Kosta

Kosta je moj pas... Baš moj!
I jako ga volim...
Jako je specifičan... i drugačiji. VELIKA je mazica...
Znam da sam ga već ranije ovde pominjala, ali prosto toliko je neverovatan i divan i sjajan da moram i danas.
Evo, sada smo se mazili nas dvoje... malo... On je stavio svoju glavicu na moje krilo, pa je onda uzeo da se namešta, pa da stavlja šapicu na moju ruku i namešta glavicu tako gde hoće da bude mazen ;)... Svaki dan ga tako gledam i ne mogu da verujem, kako moze da bude takav- ne prestaje da me oduševljava...
Nismo ga nešto posebno mazili kada je bio mali, mislim ne da bi imao razloga, da bude ovakav kao odrastao. Više smo se igrali sa njim... bacali lopticu... trčali i vijali se zajedno... I dalje on sve ovo ume, ali prosto, vidi se da najviše voli da se baš mazi...

Inače je zaista i dalje vrlo blentav, što se vidi iz prilozenih slika... ;)



16 коментара:

MICE TORBICE је рекао...

Preedivno,sva sam se raznježila!!

Dana је рекао...

Upoznala sam Kostu,kucu sa divnim,toplim ocima koji kao ne "cuje" :),ali mu se oprastaju i ti nestasluci :).
Jako mi je drago zbog vas dvoje jer znam Kostin put.Rekla sam ti vec:ona njegova bezanja nisu bila iz hira ili bezobrazluka.On je tacno znao gde zeli da bude-kod tebe,sa tobom.Zato mi je sada srce puno jer ova prica ima neklepsi moguci pocetak-namerno ne kazem:"kraj",jer vase druzenje tek pocinje :)

heklica је рекао...

Na ovoj drugoj fotki uopšte ne deluje blentavo - štaviše, deluje vrlo inteligentno! :)

Drangulije је рекао...

:) :)
a pa jeste on inteligentan :) zaboravila sam da napomenem to u tekstu...
samo, ne bi ispao toliko i tako pametan na ovoj slici, da ga ja nisam uhvatila :)
ne moze njega covek da slika mirnog... za to je potrebno strpljenje i vreme, a i nesto vise od toga... :)
hahah :)

Biljana је рекао...

Kosta mi je simpa, znam sta znaci imati najboljeg covjekovog prijatelja. I ja sam imala labradora, samo sto nije pricao:))
Pusa

Silvija Patak је рекао...

Divan!!! I mnogo volim kada neko mnogo voli zivotinje :D moracu uskoro svojim pticama da posvetim jedan post, zasluzili su : )

daca је рекао...

predivan,predivan,..pravi maneken.vidi te oči,...sav sam važan.zaista je pravo blago imati takvog prijatelja.

Drangulije је рекао...

:) aha, vidim i vas je odusevio :)
:) kosta- car! :)

Pipi је рекао...

Pozdrav i za tebe i za Kostu, on je srecno kucence i verujem da to zna. Ja se srecem svakodnevno sa kucicima dok trazim materijal u sumi. Uvek mi lepo prilaze i igraju se sa mnom, prosto osete ko ih voli.

Tina је рекао...

predivan ti je kosta

draga је рекао...

.. znam dosta o Kosti.. ali nisam znala da je baš ovako lep.. predivan je B :)

Drangulije је рекао...

:) hvala, hvala...

Lenka је рекао...

Kuca je predivna, i vidi se da je voljen i okružen pažnjom :)))Nikad nisam razumela ljude koji ne vole životinje.
Sve hoću, kao što si mi bila i dala ideju, da napišem nekoliko redova o mom mačku, ali, on je tako neuhvatljiv da ne mogu ni propisno da ga uslikam, svaka fotografija ispadne mutna. Pravi je mali đavo.

Анониман је рекао...

Ne znam koja je rasa tvoj Kosta ,ali na drugoj slici me je preseklo preko stomaka jer sam u tom pogledu i faci videla svog Garfa koji je nestao jos 1999... on je bio koker spanijel engleski,a Kosta mi lici na njih... Takav predivan pogled,divniji nego sto mogu ljudi jedni drugima da upute,nezan i pametan.... Dobar je momak i lepo ime ima :) Pozdrav oboma!

Анониман је рекао...

Drangulije - pa on je nevjerojatno sličan mojoj Lulici!? I po izgledu, a nalazimo se i u tvom opisu hahaha! Ista njuška, uši, sjajna crna dlaka, čak i ovih par sjedih ispod usta...

LadyA је рекао...

Hehe presladak je miš mali!
Bojim se pasa,
ali kada provedem neko vrijeme kraj njih strah popusti..
PUSA VELIKA!