13. 8. 2010.

Koza i filc

Eh, evo i mene...
Konačno sam uslikala narukvicu koja je završena pre neke 2-3 nedelje, ako ne i više... Baš mi se ništa ne da, i dalje =)...
Eh, eh!
Setila sam da ovu kombinaciju sa filcom i eko kozom još nisam uradila... I eto... od ideje do realizacije je prošlo mnogo, jer sam ove kuglice radila par dana (koza mi se posle 2 urađene kuglice, skorz smezura)... Već imam u planu šta bih mogla sa nekom sledećom da uradim... ali kada bi to moglo biti, ne znam...

Mnogo kukam!
=)
AAAUuuuUUu, ne valja to...
=)

8 коментара:

Danijela је рекао...

Super kombinacija, dopada mi se :) Zbog problema sa kožom, toplo preporučujem iglu za filcanje, a neki "pljosnatiji" oblici lepo će da legnu kao ukras na narukvici :)

Biljana је рекао...

Evo saljem ti kisu iz Rijeke, da te osvjezi, odmah ces se bolje osjecati.Narukvica ti super izgleda, ove gombice su ti preslatke:)))

Kristina Kecman је рекао...

Tvoje narukvice mi se jako dopadaju. Na ovoj bih možda stavila malko tamniju trakicu kojom se vezuje, inače je baš dobra.Vreme i nije baš za rad, ali misli makar šta ćeš naredno lepo stvarati i to je važan deo procesa. Lepi pozdrav ti šaljem.K.

Pipi је рекао...

Slatka je narukvica. Posebna, cudna, nikad nisam videla ovako nesto slicno. Bravo , bas je originalno.

Drangulije је рекао...

Danijela, hvala na savetu. Imam vec tako neki plan, i pocela sam da radim na pljosnatim delovima... Pokusavam neki cvetic sa laticama da napravim... ali videcu kako ce to na kraju da izgleda...
Biljana hvala za pohvalu... I meni su gomboce ok... :) Ali, nema nista od kise... :( cccc... Cekam je! :)
Kristina drago mi je sto si rekla da bi se bolje uklopila tamnija tracica. I ja sama tako mislim, ali na zalost je do sada nisam nasla. Trazim i dalje. :)
Pipistrela hvala na ovim lepim recima... Puno mi znace.

Veliki pozdravcic za sve vas i hvala sto dolazite na moj blogic :) :)

Nena3110 је рекао...

Nema razloga za kukanje, raduj se, divno radiš i sjajn si prijatelj.
Evo, jedne slatke nagradice i zanimacije za tebe na mom blogu<3

paula vicente artfactu је рекао...

Hi, i love your work! Itá fantastic and very creative:)
I´m already your fan:)
Kisses and hugs

Drangulije је рекао...

hvala neno... preuzecu nagradicu... :)
hello paula, thank you for visit, and this lovely word. :)