24. 7. 2010.

Zuta čudna zvezda

Ne mogu i dalje da radim, smetaju mi vrućine... i ovako kiša što malo pada, pa onda sunce sve uprzi... Mislim da mi je onda još gore...
Ideje imam, samo ne mogu da ih realizujem, ne mogu ni da dišem, a ne da radim nešto...
Nešto sam i započela, ali čekam da savladam tehniku heklanja pa da sve spojim u celinu... =)

I da, čekam da mi se pojave neke od stvari koje su mi misterizono nestale iz sobe...
Imate li vi taj problem?
Ja nekada ne znam gde šta stavim, daleko bilo... ali znam za ove stvari koje mi sada fale gde su bile... I nema ih... prosto ih nema... Danima =)... ali ništa zato... čekam ih...

Ovo je moja sveća Zuta čudna zvezda... Nema ništa ni previše zutog, ni čudnog, kod nje, ali zvezda jeste (hahahah)...
I nju ste mogli da vidite ranije u tutorijalu... Sada je malo obrađena i doterana za slikanje... =) Kako vam se čini?




Imam problem sa senkama na fotografijama, koje se nešto ne daju ispraviti ni u jednom programu (dobro, ne znam ni dobro da ih koristim... ako ćemo iskreno) i mislim da sam smislila rešenje za to... Čim proverim, javljam vam...
=)

8 коментара:

Mare је рекао...

sjene na fotpgrafijama?....imam isti problem pa ako nađeš rješenje .....
a o stvarim koje se gube i netragom nestanu mogla bih knjigu naspisati:))))))....
i sviđa mi se ova tvoja čudna žuta svijeća:))...
pusa:)).....

Biljana је рекао...

Draga odlicna ti je ta tvoja zuta (cudna nije) zvijezda:))Pusa

Silvija Patak је рекао...

Hey, ne mogu ti pomoci sa senkama, u stvari cenim da ti moze pomoci profesionalni aparat i znanje za njegovu upotrebu :D meni se bas dopada taj prelaz, da neku misticnost slici ili se samo ja zavaravam u tom pravcu :D u svakom slucaju, nije nista strasno ... lepe su ti slike svaki put : ) i sveca je lapa, volim nezno zutu ...

Tina је рекао...

svjeća je prekrasna

bensedin art је рекао...

Čini mi se da sveća ima neki novogodišnji šmek, ili ja to samo želim da pobegnem od ovih vrućina:)!

Drangulije је рекао...

jos radim na razvijaju ideje :D mada ako uspe i vidite kakva je, ima da se pitate sta sam mozgala :D garant!

:)

vrucine cuda cine... pa nam se svasta prividja...

hvala vam :)

Pipi је рекао...

Da mogu poslala bih ti kisu. Kod mene je tako sveze da smo danas obuli carape. Sve se pobrkalo u ovom svetu, bice bolje. A tehnika slikanja...tu sam ja mnogo losija. Slikati aparatom bas ne umem, pre cu nesto rucno odslikati. A tehnicko sam dete, ali eto, pobrkali se pojmovi. Naucicemo zajedno, ja mislim da ja od svog posla sto imam i ideja, nemam vremena da se bavim aparatima. Jedva sam naucila da baratam sa ovim novim telefonima... pipni skermo(touchscreen)... ja ih tako zovem. Moji padaju u trans od mojih izmisljenih naziva. A to nije da ja nemam sposobnosti da shvatim kako se to radi, nego volim jednostavnosti, samo izmisljaju nesto novo, mada jeste da je sve to ok, nego sam ja uvek malo staromodna i kaskam za modom, a to je i zato sto to sve samo kosta novaca, a u sustini ima istu funkciju kao i dugmici, nego eto malo vise para nije im na odmetu.
E sveca ti je stvarno super. Procice vrucine i docices u svoj elemenat. Sada iskoristi, kupanja na reci ili bazenu, osvezavanja na razne nacine, hladovina u sumi,uzivajjjjjjjjj tamo gde ti se moze bar na kratko. Oprosti na ovolikom tekstu, nekako mi je bio potreban. Pusa

Lila011 је рекао...

bice ideja ;) pa kad nagrnu, ima samo da sedis i radis. to iz iskustva :)