6. 7. 2018.

Najgori eksperiment do sada?


Ni ne znam zašto sam stavila znak pitanja uopšte u naslovu :P
Nema potrebe..
Sada ćete odmah i videti zašto :D

Počelo je sve ustvari sa mojom željom da pokušam da napravim nešto što će mi pomoći da na lakši način radim sveće poznatije kao Uragan :)

Došla sam na ideju da napravim ustvari nešto ovako:


HA!
Kako sam samo bila naivna, da lepo izgleda...
Lepo sam prenela sve do kalupa... 
Nije bilo nekih značajnijih problema :) rekla bih... mada nije baš tačno da je sve teklo u najboljem redu (khm, khm..)



Lepo izgleda?
Hmmm, u mraku da :)
U mraku izgleda DIVNO šta više...

Ali šta je sa izgledom po danu. 
Ne mogu da komentatrišem. Nemam snage :D :D 



(Oh Bože! Kako ružna površina!)

I onda, pošto se ispostavilo da imam i previše materijala za rad, da se ne bi previše stegao parafin, umesto da sačekam, da vidim vredi li ovaj eksperiment, NEEE... ja sam uzela i napravila, ne još jednu (što da bude jednostavno, kada ne mora :D ) nego DVE!!!

U nastravku ću samo staviti slike bez komentara, jer mislim... šta reći...
(idu prvo noćne slike :) da vas ne šokiram odmah)




U mraku kada svetle, još i mogu da prođu kao lepe :) Budimo realni! :D :D









Volim ja rustičan izgled, nije da ne volim :) i uglavnom se trudim da imam tako neki efekat na svećama, ali mislim da ovaj put nisam morala toliko da naglasim rustičnost :) (iako mi apsloutno nije bila namera)
HA HA HA!

Ako niste znali, stalno ekspetimentišem, i bude tu i uspona i padova, i jedna ideja me dovede to neke sasvim desete, i smatram da bez "padova" nema ni razvoja :)
Do sada nisam delila ove moje "zanimljivosti" na blogu (iako nema komentara, po posetama vidim da i dalje jeste zanimljiv blog ljudima) no smatram da je ovo moralo da se podeli :D


Idemo dalje, razmišljam i dalje na istu temu, možda nešto uskoro i upali :D
A možda će proći koja godina :D NIKADA SE NE ZNA!

Нема коментара: