21. 5. 2016.

Slatka mini serija :)

Daaaaa! Opet slatkiši... 


I biće ih još, odmah da najavim :D Ako me inspiracija ovako isto bude i dalje služila... 

Ne znam da li se i vama dešava da imate tako neke periode kada se ideje i misli samo roje i roje i roje... Nekada ne mogu sve ni da pohvatam. ALI volim taj osećaj kada jedna stvar pokrene drugu, pa onda još jednu... pa onda ta druga pokrene neku sasvim novu... I tako u krug!
Divan je to osećaj!!!! ;)


Ovog puta sam radila OPET mafine.
Ali po mom skromnom mišljenju, odradila sam ih potpuno drugačije :)
Da li se i vi slažete sa mnom?


Mini serija sadrži 7 sveća, mogu biti identične (koliko je to naravno moguće :) ili potpuno drugačije.
Sada sam ih uradila tako da su različite, ali opet imaju elemente da budu komplet. Zato su i mini serija :) hihihihi...


Uspela sam ovaj put da uradim i "osnovu" u žutoj boji... tako da imamo i novi "ukus". Da, vanila!!!!
Nadam se da ćete je moći i videti na slikama.



Neke sam izvadila iz papirnih korpica, neke sam ostavila...
I dopada mi se kako izgledaju sa njima.
Neke od njih namerno nisam prepunila sa parafinom, kako bi "krema" (tj. negde i šlag) lepo mogla da se vidi i naglasi kontrast između osnove (testa :P) i kreme.
U svakom slučaju, verujem da ste shvatili šta sam htela da uradim  i kažem :D :D :D !



Ova mini serija pod rednim brojem XVII nije dostupna, ali je moguće po vašoj želji da se napravi nešto slično. U bojama i broju koji želite :)
Ukrasi su uglavnom ovi koje vidite (za sada)... no moguće je da se i to uskoro promeni...
A što se tiče oblika, slede noviteti :)
 
Jedva čekam da opet radim i pokažem vam šta sam novo smisla...
:)

Za dodatne informacije pišite na FB Drangulije :) :)


Ukoliko nekoga zanima kako su mafini izgledali ranije, i kakav im je bio razvoji put... pratite sledeće linkove:
-Potom je bio pokušaj dodati nešto u njih (ili na njih :D) 
-A kako vam se ove pitice čine? (nisu klasični mafini, istina, ali je razvojni put :D naravno) 
-I ovo je još jedna mini serija, nastala krajem godine...

2 коментара:

Nena3110 је рекао...

Divim se tvom umeću i mašti.
Stvaraš čuda, izgledaju prelepo, a verujem da prelepo i mirišu.

Drangulije је рекао...

:) hvala...