15. 6. 2015.

Nove devojke...

Tako ih zovem, nemoj da mi zamerite, molim vas...

Na njih sam posebno ponosna, i tako danas gledam fotografije koje sam napravila, i ne mogu da verujem koliko detalja se ustvari vidi na njima, a uživo ih nisam primetila, iako sam ih ja sama radila. Čudne neke sitnice...

Ova je moja Crvenokosa, prvenac :D
/uvek su mi prvi radovi najdraži, i verujem da nisam jedina/


Posebno obratiti pažnju na riblje oči :D
Takve sam i htela, da se zna :D

Potom ide Zamišljena...

 Ne znam ni kako ne bi bila, kada je toliko daleko od kuće...
Ne znam ni koja je ovo Galaksija, ali daleka je :D u to sam sigurna...

 Oči su takođe posebno naglašene, verujem da primećujete heterohromiju :D


A neboooo, e to su ti detalji koje nisam primetila uživo, moram da priznam.

Zatim, jedna Plava sasvim blizu...

... svoje kuće...





I ova Nova devojka koja LETI... sa sve kosom :D
Bestežinsko stanje je čudo.



Ali kuća je ipak kuća...

/ima te li neku omiljenu...? ostavite svoje mišljenje ispod, u komentarima/
 

Pratite dešavanja i na FB stranici Drangulije, tamo uvek ima nešto od fotkica u toku dana, dok se stvara, pa dok se pravi pauza i jede... :D i slično...

Нема коментара: