20. 6. 2012.

"Re-dizajn" ... ?

 S vremena na vreme imam neku čudnu potrebu da nešto što sam ranije uradila, malo izmenim... Tako su prve "stradale" (meni su sada bolje, ali pitanje je) ove minđuše.
Promene su minimalne (mada mi je nizanje ovih alkica i stavljanje sitnih perlica na iste, oduzelo baš vremena), ali mi se čini da je za sada promena učinila ipak nešto pozitivno... :)

Minđuše "Leptir"... NEKADA
&
Minđuše "Leptir" SADA



I onda je na red došla jedna narukvica...
Promene opet minimalne...

Narukvica "Zelena srca" NEKADA
&

Narukvica "Zelena srca" SADA
(dodala sam, ako neko ne primećuje :), samo jednu traku u istoj boji, na sredini i zalepila srca u manje pravilnoj formi... Sada su razigranija...)

Moram da primetim kako je crvena boja na prvoj fotografiji mnogo jača i intenzivnija, a to nisam primetila do sada, ne znam kako... U svakom slučaju boje su uzivo sličnije drugoj fotografiji.

6 коментара:

mima је рекао...

Meni se oba vise svidjaju sad:)
A nisi jedina, i ja imm non-stop poriv da prepravljam stari nakit,obozavam to:)

Sonaj је рекао...

I ja često radim re-dizajn , jer sam vrlo često kasnije nezadovoljna uratkom nakon početne euforije u originalnost istog! Tvoj redizajn je definitivno uspio:)

Анониман је рекао...

Promene nam prijaju! Svidjaju mi se ove tvoje malecne izmene! I ja umem da totalno izmenim izgled necega, samo dok mi naidje "momenat" :)))))

Drangulije је рекао...

Hvala vam, drago mi je da se i vama radovi vise dopdaju posle promena :)

Nena3110 је рекао...

Vrlo lepo!
Uvek smo po malkice nezadovoljni svojim radom, pa bi nešto menjali, ja sam danas onaj poslednji kovčežić na mom blogu ošmirglala i ponovo bojila.
Divni su tvoji radovi i pre i posle.

Drangulije је рекао...

Hvala Snezana :)