29. 4. 2012.

Nova narukvica

Napravila sam malu pauzu, što se tiče koze i narukvica od iste... Nekako, činilo mi se da su mi ideje sve iste i da liče jedna na drugu. Valjda od toga ne moze da se pobegne, mada uvek mozemo da se potrudimo.

Još davno sam napravila par "perličastih stvarčica", bez nekog posebnog razloga, misleći da ću ih sigurno negde iskoristi... I evo, konačno je jedan od tih ukrasa iskorišćen :)... Kao središte cvetića!


Narukvica "Barokni cvet" od eko koze, ukrašena cvetićem veličine 6cm, urađenim od različitih materijala.
Duzina narukvice je 30cm, širina je 5cm u najširem, odnosno 3cm u najuzem delu, zakopčava se na dva mesta, i podogna je za osobe sa uzim zglobovima.


Sve narukvice od eko koze, mozete videti na jednom mestu klikom ovde :)

8 коментара:

Biljana је рекао...

Cini ti se, ipak se razlikuju, ovaj "barokni cvet" je predobar:-)

Анониман је рекао...

Super je!

Drangulije је рекао...

Hvala vam devojke... Neizmerno sam sretna kada vidim vase komentare.

Lenka је рекао...

Zaista sa stilom, super su mu legle ove perlice!

Drangulije је рекао...

:) Hvala Lenka i veliki pozdrav :)

Vedrana је рекао...

Veoma je atraktivna.

Studio Artesania је рекао...

Fantastična narukvica.
Big like from me! :)

Drangulije је рекао...

Hvala vam puno. Drago mi je da vam se dopada :)