19. 10. 2011.

Tutorijal za Elipsa sveću...

A kako ste bili zainteresovani za Elipsa sveću, onda sledi tutorijal...

Spremni?
Ono što vam treba pored već standardnih stvari (tipa vosak, fitilj, šerpice, boje i mirisi, po zelji) jeste ovo...
Da, običan štapić za raznjiće, (mada bolje da koristite nešto tanje, ja sam uvek do sada koristila zicu, ali nije lepa za slikanje :D, posle ću vam objasniti i što), selotejp traka (jer sam dobro napisala ovu reč, nije mi nikada jasno kako se piše- hahah) ili nešto slično i jedna ovakva posuda... Ovalna ili... kako se već čini?
Ja sam za ovaj tutorijal, koristila sve x 2 :) da ide brze...

Stavite da se vosak topi, i spremite posudice, ovaj način


Malo je lošiji snimak, ali napravite "krst" sa dve trake...
Zatim...
Na sredini probušite rupicu kako bi štapići mogli stati  i drzati se... potom sipajte vosak...

Ovde vidite kako to izgleda odprilike...
Vodite računa da u obe posude sipate iste količine voska...

Kada se sve prohladi, izgleda ovako...
Konačno malo bolja fotografija :)
Ovako izgleda posle hlađenja...

... a ovako kada se izvadi iz posude... 
Dve polovine, koje su spremne za spajanje...
Provucite fitilj, na jednom kraju vezite čvor, i vodite računa da je veći od rupe koju smo napravili... (ja nisam vodila računa, pa sam imala fijasko, par puta mi je sveća samo iskliznula u posudicu gde sam je završavala, tako da sam imala voska od glave do pete, ali u pravom smislu te reči, i evo još uvek vadim vosak iz kose) ...Iz tog razloga, sam gore pomenula da je bolje raditi sa nečim tanjim (poput zice, koja se ne slika lepo :D)

Ovako izgleda kada se spoje dve polovine... sada su spremne za poslednju fazi obrade...

Ove fotografije koje slede su i mutne i čudne, ali nadam se da ćete ipak moći videti šta je na njima... (padao je mrak, nisam mogla da nameštam aparat, jer sam već i ovako radila mnogo duze nego što mi inače treba vremena za sveću)
Postupak rada je da u topli vosak uranjate sveću, nekoliko puta, tačnije koliko se vama učini da je potrebno... (mozda mozete i da vidite kako i po noktima imam voska, da, da... to je od toga što mi je sveća skliznula sa fitilja (zbog prevelike rupe, a fitilj je bio tanak)  i bućnula se pravo u vosak, i letelo sve samo na mene)


Ovako izgleda sveća, kada je gotov rad sa umakanjem u topli vosak :)
I na kraju, sveća izgleda ovako... posle malo ukrašavanja...

Hvala dragoj Dani na ovim bojama za sveće, koje je uzela za mene... Konačno sam uspela da savladam tehniku sa tim pisaljkama... :) kako ih zovu. Inače smo bili na "ratnoj nozi"...
Tehnika oslikavanja još nije najuspešnija, ali polako...


Možda vam budu zanimljivi ovi tutorijali...
-Osnovni tutorijal, tako da ga nazovem
-Tutorijal za sveće bez "pravih" kalupa :)

20 коментара:

eda је рекао...

Uz sve to prskanje, predugo fotkanje i široke otvore, ja mogu reći samo bravo za ovaj predivni tutorijal, rezultat je više nego odličan!!

Tina је рекао...

odličan tutorijal,hvala ti! s obzirom da ih i ja radim,probat cu svakako

Beba Still је рекао...

Odličan tutorijal ! Svidjaju mi se boje koje si odabrala za sveću kao i kako si je ukrasila .... pa čak i ovo "bakino" lonče sa toplim voskom :)) Svaka čast !

Drangulije је рекао...

:) hvala na komentarima... :)
hvala eda :) koliko sam se namucila... jos je i super ispalo, jer sam mislila da cu sve da ostavim, za NIKADA :)
tina molim te, ako uradis svecu, posalji mi samo link, da vidim kako je tebi ispala... :)
bebo- lonce je extra :) Idem kod rodbine i samo vijam stare lonce i serpe :)... Ovde nema da se kupe one lepe serpice koje koriste u Americi recimo... :) Ali, dobre su i ove .

Nena3110 је рекао...

Sjajan tutorijal!
A tek sveća, prelepa je:)
Hvala!

Pipi је рекао...

E bas ti hvala...a sveca ti je fantasticna..bravo za tebe...pozdrav...

Dana је рекао...

Biljooo,kako je ovo dobar tutorijal :)!Bravo!Fotografije su odlicne,a sveca je san snova:ove boje koje si koristila se savrseno dopunjuju!Drago mi je sto ti koristis pisaljke.Rekla sam ti:vremenom cete se navici jedno na drugo :)
Posto nesebicno deljenje tutorijala i nije bas zazivelo kod nas,he,he,ja cu pisati o ovome na svom blogu,samo da znas :)

Lenka је рекао...

Ovo je divno, moraću da probam!
Savršeno si objasnila :)))

Sandra Z је рекао...

Fenomenalna svijeća! I sve si tako jasno opisala i popratila fotkama. Hvala ti puno na trudu.
Lijep pozdrav :))

Drangulije је рекао...

Hvala vam do neba i nazad :) Drago mi je ako ce neko da pokusa da uradi :) Samo molim vas, budite dobre, pa mi posaljite link do slike, ili bloga.
Nije ovo neka nauka. Vidite i sami.
I daaaaaa... ono sto sam zaboravila, u zavisnosti koliko napunite posudu, to ce vam bitio velicina svece.
I ako je napunite potpuno do vrha, imate okruglu svecu, koja ce da bude JAKOOOO teska, paizte... :)

Анониман је рекао...

WOW!! Super je ispala!!

Drangulije је рекао...

Hvala Tina.b. :)

Unknown је рекао...

Drago mi je da si se i Ti prepustila `modi tutorijala`, kako neko rece onomad...haha... i postavila tut o pravljenju sveca jer me je uvek zanimalo KAKO nastaju ovako lepe i sarene!
Odlicno to radis, ;)!

Drangulije је рекао...

Hvala Radice na poseti i komentaru. Dugo te nije bilo ovde kod mene :)
I drago mi je sto smo objavile tutorijale iste nedelje :)

Unknown је рекао...

Super upustvo...i divna sveca....samo da je taj fitilj bio debljii...(:

Drangulije је рекао...

Maaa da... Fitilj me je bas zeznuo :)Ili sam se ja sama zeznula, ne znam :D Hahahaahahah

Inddu је рекао...

HVALA HVALA HVALA sto si uradila ovaj tutorijal !!

Drangulije је рекао...

Nema na cemu... Drago mi je da se i tebi dopada... I iskreno se nadam da ce ti i posluziti :)

Romana је рекао...

Meni je ovo predobro!!

Drangulije је рекао...

Drago mi je Romana :)