11. 5. 2013.

Skrivene poruke :)

... Ako su uopšte i skrivene... :)

Poslagala sam slova, prva koju su mi došla pod ruku, ovako kako ih vidite ovde na ovim minđušama, i eto... "skrivena poruka" je možda BAD? :D
...
Hm, možda i nije loše nekada biti malo nevaljao, bezobrazan, loš... :)?


Dužina je oko 9cm.
 Iako su na temu asimetrije simetrije :) nemojte se lako dati zbuniti, dužina im je zaista ista.



Reč BAD je u delu gde je svetlo ljubičasta boja, naglašena sa akrilnom bojom (pearl- sija se zaista kao biserčič, ali iz nekog razloga se ne vidi najbolje na fotografijama, pa ćete mi morati verovati na reč :) ) ... a u delu gde je ova tamno ljubičasta polimerna glina, su sva slova naglašena, manje više identično :)
Uf, nadam se da možete da razumete šta sam htela da napišem :) i kažem.

Prečnik krugova je 4cm :)
Rekla bih, nisu male minđuše, a ni diskretne! :)

5 коментара:

Nena3110 је рекао...

Ja bih rekla da su baš lepe, za mlade.
Rekla bih i da si neumorna umetnica i svašta još...

mima је рекао...

Super su, svidja mi se asimetrija i detalji,a narocito kombinacija boja :)

Biljana је рекао...

Super ideja, predivne su:)

Drangulije је рекао...

:) hvala.

Rada Danilovic је рекао...

Posebne su!