14. 8. 2011.

Ogrlica CVET

Nije da samo radim minđuše. Nađe se tu po koja i ogrlica... ponekada... 

Evo, sada... čisto malo za promenu, jedna. Cvet urađen davno, davno... pa se dugo smišljalo šta će biti od njega, pa kako će se to uklopiti... i na kraju... evo... izgleda ovako :)



Imam utisak da tu fali još nešto. Ne samo zato, jer ne liči na skicu, nego, zaista, kao da joj nešto fali tu...
(a ne liči na skicu, jer teško moze da se nađe u Subotici bilo šta od onog što sam ja tamo nacrtala, a nisam imala vremena da čekam da naručujem iz Bg, evo, još ni danas nisam poručila ništa, a ogrlica je napravljena pa sigurno ima mesec dana...  :D  i + što ono što sam ja mislila da moze da se stavi na nju, nema kako da se spoji sa ostalim delovima ogrlice... ili nisam samo dobro razmislila...)

4 коментара:

bensedin art је рекао...

Samo jedna crvena tufna:)?

Retka Zverka је рекао...

Meni se dopada kontrast neboja i jednostavnost. :)

Jolanda је рекао...

Predivna je !!!!!!!! Ja na nju nebi ništa stavila, jer ova kombinacija paše uz puno boja (npr. crvena haljina ) :)))))
Lp

Drangulije је рекао...

Znaci ili jedna crvena tufnica, ili nista :) Ok... :)