15. 6. 2021.

Nova staza

Hello ljudi. (znam da još po neko svrati na blog, vidim po statistici :D ali nema komentara, što je i ok, ne zameram, ovo mi služi više kao mesto da kažem ili pokažem nešto više nego na FB stranci. Kao da bi bilo preglednije.)
Naslov sve kaže. Opet se malo tkalo. Pošto je nova potka, problem je opet isti kao i svaki put. Opet se sužava tkanje prema kraju. Više se i ne sećam kako sam taj problem rešila, kada sam počela da radim sa belim čarapicama. Ali, bolje bi bilo da se sećam, jer bi mi sada taj trik, bio i više nego od pomoći... ALI, avaj :D

Ovde se jako dobro vidi kako to izgleda. (zanemarite moje greške, i preskakanje osnovnih žica, mislim da sam u nekim momentima ostavila tako jako napetu osnovu, jer nisam svaki čas htela da ustajem, pa su se žice prosto mrsile i mešale, a ja ih nisam, sada vidim, vraćala na dobro mesto)
Ove su čisto "umetnične" slike :D da malo zavaramo trag. HA HA HA.
I da, još jedan problem, koji se javlja sa ovom potkom (ovu su kao pamučne čarape u boji, ali svi znamo da je pamuka u njima, možda 10%) jeste ovakvi krajevi. Ali, to je, sigurna sam, opet samo do mene. Ovaj problem nisam imala kada sam radila sa vunom i pamukom. Morala sam da proverim tu jednu stazu, koja je trebala da bude šal ( :D ) i evo i linka, da se uverite i vi :D - http://drangulije.blogspot.com/2009/11/od-sala-ni-s.html

Нема коментара: