16. 5. 2016.

Inspiracija ovih dana...

... je nešto totalno poludela i otišla na stranu čokolade... Prosto čovek da ne zna šta će sa njom i kako će.
Sve mi se nešto u glavi vrti neki davnoo, davnooo viđen tutorijal, kako od balona i čokolade prave posudice, pa unutra ide nekakav sladoled... pa se to sve prelije topljenom čokoladom...

I šta ću ja, nego da zasučem rukave i krenem lagano... 
Pršte pralinice... pa onda žele bombonice... Pa se onda setim, A KEKSI, pa i oni mi trebaju... Pa krenem i njih da smišljam... A kokos? Pa mora i njega da bude... :P kako sada bez njega? :D

Naravno, čokoladne posudice su već gotove...
Iz kalupa se vade pralinice, pa žele bombonice... Sklapaju se keksići.

Počinje slaganje...
Kako? S čim to sve spojiti? Hmmm...
Dileme i trileme :)
Ili ti slatke muke... :) :) :)

(I tako su nastale moje Činije sreće :) samo da znate)

Prvi pokušaj je ispao ovako:



Posudica je od bele čokoladice, molim lepo :) Uvaljala sam je u kokos, ali se nije to baš dobro držalo :D pa je ispala ovako malo čvornata... (pokušala sam to da ispravim, ali sam napravila još veći haos)

 Nisam zadovoljna...
Idemo na pokušaj drugi... :)


Mlečna čokoladna posuda... Već deluje bolje...  Malo se i šlag mutio... A vidite li moj keksić? Sa sve mustrom i kokosom...??? :) Ma skroz je kao pravi :) :)

No, kako ja sama znam da sve može bolje...
 Treća činija sreće, ispala je ovako:




Mnogo bolje, zar ne? :) 
U svakom slučaju, ja sam sa njom najviše i zadovoljna! :)


Sadržaj svake od ovih činija sreće je skoro pa identičan.  Možda na ovim fotografijama i deluju skoro pa isto, uživo se ipak razlikuju... :)

Za sve detalje o njima, pogledajte na FB stranici...  :) :) K L I K!

Нема коментара: