20. 11. 2015.

Varijacije na temu

Ovo je ljubičasta boja! Moram prvo to da naglasim...

Znam da na slikama ne deluje tako, i ne znam zašto sada ljubičasta neće da se slika lepo (do sada nije pravila takve probleme)... Istina jeste da je tamnija nijansa u pitanju, ali svakako je ljubičasta, a ne braon, kako mnogi kažu da deluje :/ Ja je vidim kao ljubičastu, ali pristrasna sam :D tako da se to ne računa.
Slikala sam ih i telefonom (prva slika) i kasnije aparatom (slike ispod prve :) )  





Boja je ista kao i do sada koju sam koristila (linkovi 1, 2 i 3) ali drugačije deluje. Moj zaključak je da je to do bele pored koje sada stoji :D  ali možda je i do mene :D (možda sam ipak stavila više boje nego što je bilo potrebno, khm).





A zbog čega naziv- varijacija na temu... Prosto... rađen je po uzoru na devetu mini seriju- Crvenkapa- s malim izmenama ( u boji i jednom obliku)

Ovaj komplet nije dostupan :)
ALI, ukoliko vas zanima koji jeste, pogledajte u ovom albumu :)

Нема коментара: