4. 11. 2013.

Igraljka uma :)

Pošto smo videli da papir može da trpi sve, iz prethodnog posta... sada moram i da pokažem kako je na kraju ipak papir izgubio, a ja pobedila :) :P (nja-nja-nja)...

Ogrlica koju ćete prepoznati iz ideje broj 3 (bar se nadam da se sećate ideje od prošlog puta, ili da ste klikli sada na gornji link-ić)...


Ogrlica je malo glomazna, priznajem, ali takođe, moram da kažem- takve volim da pravim. Najviše!


Ovaj centrali deo ogrlice me podseća na sunce, ne znam tačno da objasnim što!




Svi elementi su uklopljeni (sa par kuglica manje, priznajem) i mislim da odlično idu jedan uz drugi.
Malo simetrije i asimetrije, tek toliko da nam umu nije dosadno.


I odprilike ovako izgleda kada se uspravi :)

Nadam se da je naziv opravdan... ipak moralo se malo misliti, jer papir je tako lak za saradnju, a um se zanese zajedno sa njim...


6 коментара:

Nena3110 је рекао...

Savršena je, nisam ni sumnjala da će biti.
Čestitke na umeću :)

mima је рекао...

Super je ispala!

Drangulije је рекао...

:) :) hvala vam. Drago mi je da vam se dopada!

Анониман је рекао...

Super je!

Studio Artesania је рекао...

Sjajno! Mnogo mi se dopada.

Keks је рекао...

Jako je lijepa ogrlica, boje su baš jesenske. Ja ti ponekada imam isti problem. Na papiru napravim jednu shemu, a u stvarnosti to ispadne sasvim drugačije, ali onda isto tako malo doradim i tko će znati da to baš tako nije trebalo biti :))