01.04.2013.

A sada...

... nešto drugačije...

Pravila sam kutijice za transport, za moje sveće. One manje su još i nekako lake za upokovati u koverat, ali veće i one koje nemaju pravilan oblik i ne baš.
Sveće u obliku zvezda mi baš zadaju problem. I one u obliku dijamanta nisu baš zgodne za pakovanje i slanje... Sada, malo će biti lakše.


Malo sam se igrala sa dubinom polja :) ako ste pomisli da su iste fotografije...

Naravno, nisam napravila kutije samo za zvezdaste sveće... iskoristila sam priliku i za druge oblike da napravim. Tako da, ovo je sada nova uniforma :) mojim svećama.
Razmišljam da umesto ovog pak papira, počnem da koristim tanju lepenku, samo još da nađem i odgovarajuću :) pa da kutije mogu same po sebi i da budu ukrasne, a ne samo transportne.

A onda, kada sam već bila dobro raspoložena... napravila sam i kesice...

Doduše, ne vidi se na ovoj fotografiji baš, ali jedna "porodična" je morala da padne... Važno da su svi u kadru :)

2 коментара:

Snežana Maricic је рекао...

Divno se igraš, kakva si kad zaista radiš?
Šalim se malo.
mogu ti samo poželeti da ti bude potrebno što više ovih kutija, da tvoje sveće putuju i gore i osvetljavaju domove i srca.

Drangulije је рекао...

Hvala na lepim željama... I ja se nadam da će biti potrebe da ih radim stalno, ali videćemo.