2. 7. 2012.

Slatki neuspeh...

Slatki je napisano čisto da bi vas mozda asociralo na nešto rađeno još početkom marta, a što je prikazano ovde u aprilu... Jeste- reč je o postu sa naslovom Sugar...
Ako ste kliknuli na link, mogli ste da vidite kako su izgledali ti mali crtezi, nekada... 

A sada ćete videti kako izgledaju posle experimentisanja... :(

Verzija sa Magic Glos-om
(vidite kako se sve razumljalo i razmazalo, a povrh svega se i dva dana posle nanošenja i odvojio od papira... Hvala Dani što je potrošila svoje vreme i svoj Magic Glos na mene u najboljoj nameri, ali rezultat je krajnje očajan. Razlog što je mozda sve ovako ispalo jeste zbog korišćenih markera, znači i ako je nešto trajno, ne znači da se ne moze razmuljati- da vam je to na pameti, ako radite nekada sa njima :) da ne prođete kao ja.)


Verzija sa providnim lakom za nokte
(pošto sam dobila savet da pokušam i sa lakom za nokte da zaštitim papir, pokušala sam... Ali rezultat je isto muljav :(  Istina, mnogo manje, se razmazalo, ali istina je i da je papir upio sav lak, tako da nema šta da štiti papir od spoljašnih uticaja :)...)


Ono što sam zaključila, jeste da će preostale minijature od crteza, biti u potpunosti drugačije iskorišćene, najverovatnije će posluziti čisto kao dekoracija prilikom pakovanja poklona... 

Na greškama se najviše i najbrze uči, tačno je... ali ako radite ovako nešto, nema potrebe da moje greške ponavljate... :)

(inače, u međuvremenu sam nabavila neki lak na vodenoj bazi, koji je višenamenski, a kako se nije razlilo išta što sam crtkala po glini prilikom lakiranja, mozda se usudim da probam još jednu minijaturu da zrtvujem)

3 коментара:

Clarice је рекао...

Same thing with me... U srednjoj sam sebi napravila sjajan privezak za skolski ranac... Bojila markerima i onda lakirala - joj haosa... Ne bude mi dosta, nego obojim ponovo sve belim lakom, pa preko njega ponovo iscrtam samo konture i ponovo prelakiram bezbojnim - pa je onda licilo na nesto :) Bogami, visio je par godina na tom rancu. (Bilo to pre 10ak godina i jace)... Inace, pravila sam privezak od nekoliko slojeva papira i kartona, pa lepila...

Анониман је рекао...

jesi ga pokušala zaštiti ljepilom za decoupage pa onda prelakirati? a istina, da, uči se najbolje na svojim greškama samo što ja ne bi baš rekla da je to najbrži način (bar kod mene nije:)

Drangulije је рекао...

:) Hvala devojke... Clarice drago mi je da je tvoj uspeo... Nema veze, i ja ću da se igram, pa mozda jednom uspe :) Tina nisam, jer nemam ništa od tih "fensi" stvarčica za dekupaz, bukvalno sam pokušala da uradim sve od onog što mi je dostupno kući, bez mnogo troškova. Doduše, nabavila sam neki lak, skoro, pa videću, na jednom malom (probnom) uzorku, kako će da bude... da ne upropastim ostale :)