28. 5. 2012.

Broš na poklon

"Zeleni cvet", broš urađan od različitih tkanina, ukrašen dugmetom urađenim od polimerne gline.
Večina broša je oko 8cm.


Pošto ga predajem lično, odlučila sam da ga malo drugačije upakujem, da bude nekako upečatljiv. Mala kutijica i jedna etiketica, čisto da se zna da je baš od mene.


Planiram da mozda ove kutijce i dalje pravim, kada neko naruči broš. Doduše, morala bih neki deblji papir da nabavim, kako bi izdrzao transport... Ako neko ima neke predloge i ideje, hvala unapred.


Za sve informacije o Drangulijama, mozete da pišete na e-mail adresu: drangulijesu@gmail.com, ili preko FB stranice Drangulije.

3 коментара:

Beba Still је рекао...

Sladak i broš i pakovanje .... ja obično gotove kartonske kutijice koristim , nije mi palo napamet da pokušam sama da ih pravim .... tema za razmišljanje ..... :))

Анониман је рекао...

Jako lijep broš.

Drangulije је рекао...

Ma, sve moze da se napravim. Jesu lepe te gotove kartonske, ali sta znam, ovo je nekako rucni rad :) Zaokruzena celina, kako se kaze.
Misli na tu temu, obavezno :)

Hvala Martina, drago mi je da ti se dopada.