19. 6. 2011.

Crna kafa

Kada sam bila mala, nije mi baš bilo najjasnije zašto se kafa nazivala crnom, kada je njena boja bila više nekako tamno braon. Naravno, mislim na onu običnu (tursku) kafu. U moje vreme nije bilo ništa drugo.

Upravo zato sam se ja dosetila sada (mnogooooo) godina kasnije, da napravim nešto poput ovog...
U inat svima, moje zrno kafe je crno :), kao i sama kafa, naravno.Zalbe ne primam... :)

I onda to još nije bilo sve, morala sam šoljicu i kafu da napravim u ovoj veličini, čisto da bih sebi dokazala da mogu...
I da, ovo će da budu minđuše na šraf...
:)

12 коментара:

bensedin art је рекао...

Rep ti nije porastao:)!?

Drangulije је рекао...

ni rep a ni rogovi :) molim lepo. bila sam ja fino dete!
čak i dan danas nešto ne pijem kafu, pa cenim da mi ni neće početi rasti.

Nena3110 је рекао...

Lepa ti je ova kafica!
Minijaturna, ali utoliko "slađa".

Donda је рекао...

Preslatka minijatura!

Perlemanija је рекао...

jel to soljica za sikterusu! malo,al slatko.

heklica је рекао...

Jako mi ovo slatko! (Čak iako je kafa možda i gorča :) )

Lenka је рекао...

Pravi pravcati slatkiš :)))), volela bih da imam ovakav privezak jer sam veliki ljubitelj kafe :).

Dana је рекао...

Kakve minijature!Soljica mi je ipak favorit,mozda zbog tufnica :)?I,pohvala za nesto sto me interesuje pored izrade nakita,a to je-fotografija!Ooooodlicno fotografisano!!

draga је рекао...

U pravu si B.. šoljica je preslatka :)

Drangulije је рекао...

Hvala, hvala... :) i ja sam cak zadovljna sa ovim radom... :)
Lenka- nesto cemo da odradimo ;)

Rada Danilovic је рекао...

Mnogo dobro!Ja bih volela da imam ovakve mindjuse - na jednom uvu zrno kafe a na drugom šoljica : )...

Drangulije је рекао...

RadArta- samo napred, ali da te vidimo kako ih nosis :)
Verujem ja da ce to da bude extra dobro napravljeno :)