11. 12. 2010.

Cvetići... opet...

Ovo je definitvno poslednja stvar koju sam uradila, i to pre više od 2 meseca. I sada sam konačno uzela da fotografišem.


Posle ove narukvice, zaista ne znam šta ću i kada ću vam pokazati nešto novo... ;) DAAaaaa... nisam ništa skoro uradila, niti imam u planu...

Mada, pravila bih sveće... samo, čekam da vidim da li ću prvo neku da prodam... :)... Bez toga nema pravljenja novih (to mi je neka nova rezolucija)...
A Lenka me je baš oduševila i "namamila" sa idejom... Hm, hm...

Ako vam se ova narukvica nekako čini poznata... to je zato što sam je radila po uzoru na crvenu sa cvetićima... (koja mi je inače i lepša od ove, ako moram da budem iskrena)...

18 коментара:

SmallG је рекао...

Jako lijepa! :) Meni se sviđa! Čak mi je i ljepša od crvene ;)

Unknown је рекао...

Bas je super! I meni je lepsa od crvene... :-)

Svatkitza♥ је рекао...

jako lepo....svidja mi se..i ceo blog je dobar
www.svatkitza.blogspot.com
od danas te pratim..pozzic

bensedin art је рекао...

To je samo stvaralačka kriza, znam ja da ću ovde videti svašta:)!

Silvija Patak је рекао...

Meni je crna lepsa : ))) (jer ne volim crvenu) ...

Lenka је рекао...

Meni se svaka dopada na svoj način, jako su interesantne:))) Mislim da nisi u krizi nego ti je jednostavno potrebno malo vremena da se odmoriš i sabereš misli i ideje, to se svima dešava.
Drago mi je da su ti se dopale sitne idejice kod mene :)))...

Perlemanija је рекао...

lepe su obe narukvice,crna posebno!

Biljana је рекао...

prekrasna.

Drangulije је рекао...

hvala vam na komentarima :)
i, daaaa... samo da vas ispravim- nije crna :P siva je...
(ovo samo pokazuje kako sam je lose fotografisala, jel' tako?)

Dana је рекао...

Hej,pa nemoj sada da odustajes kada se narukvice sve lepse i lepse!Mogu ti pokazati punu kutiju nakita koji ceka kupca ali to nije i niti ce biti razlog da prestanem sa radom.Kreativna glad je kao bilo koja druga:trazi da se zadovolji!Ako imam ideju koja mi "skaklja"vijuge,ne smirujem se dok je ne sprovedem u delo!Tako i ti:radi kada ti se radi i ne odustaj :)!

Biljana је рекао...

Cvetici su tvoj zastitni znak, prekrasna je:))
Pusa

heklica је рекао...

Živele sveće! Jedva čekam nove :) (čitaj: jedva čekam da prodaš stare :)))

Drangulije је рекао...

:) Hvala vam... svima...
Misha (Heklica)... i ja se nadam da cu neku da prodam :D... Sada kada ne radim, ogranicena su mi sredstva za kupovinu materijala... pa na sve zivo moram da pazim... :P

Анониман је рекао...

Ne znam sta da napisem,a da se ne ponovi sa komentarima drugih blogera,zaista si divna kreativka i ne razmisljaj o odustajanju,mozda je neko prezasicenje od svega,proci ce....kao sto sve u zivotu prodje! Ali dela ostaju :)

Drangulije је рекао...

:) hvala raki :)

Анониман је рекао...

Potpisujem Danin komentar! Svakog nas tu i tamo uhvati kreativna, a i životna kriza.... Pokušaj ostvarivati ideje s onim (materijalom) što imaš kod kuće dok ne krene prodaja.
I dala bih još jedan prijedlog - s onim što imaš napravljano (nakit, svijeće, što god) idi od dućana do dućana koji takve stvari prodavaju i nudi na prodaju! Ja sam pokušala i uspila, ovaj tjedan su me zvali da napravim nešto i donesem im prije Božića. Nije mnogo, ali kad nemaš posla onda i malo veseli :)

p.s. meni je ova isto draža od crvene....

Drangulije је рекао...

Hvala Tina :)
Tvoj komentar je na mestu, samo postoji problem, a to je da u Subotici, nema gde da se "uvali" roba... Pokusacu naravno...

draga је рекао...

Predivna je B.. mislim da ti je svaka sledeća narukvica lepša od prethodne i bilo bi šteta da odustaneš...
Drži se B ;)