22. 9. 2010.

Belo dugme

Slučajno je ispao ovakav naziv...
Dugme sam odradila još davno, misleći da ga iskoristim za jednu drugu narukvicu koja je trebala da se zatvara uz pomoć njega... ALI onda sam uvidela da eko koza ne izgleda lepo kada se proseče i obradi za rupicu. Nekako sve landara... Ili samo ja ne umem da odradim kako to dolikuje... =)
S obzirom da je dugme tako dugo stajalo, odbačeno od ostalih stvari... setila sam se da bih mogla da ga iskoristim kao poseban detalj... na nekoj narukvici...

I eto, tako je i bilo... malo sive i ljubičaste i bele... i dugme... =)

4 коментара:

Biljana је рекао...

odlično dugme, dobila sam ideju, gledajući ga.

Lenka је рекао...

Dugme je predivno,i super je kao detalj na narukvici :)))

Mare је рекао...

odličan detalj:))....bijelo dugme se bedavno spominjalo i na mom blogu:)).....
M....

Drangulije је рекао...

snezika- molim te kazi mi kakva ideja ti je pala na pamet :) :)
pozdrav za lenku i mare :)