12. 6. 2009.

Narukvica

I u podnaslovu- Mali peh :)




Ne znam da li se vidi, ali ovo je ona grivna (da li se tako kaže, uopšte? ili u mom slučaju polugrivna... ha ha ha- posto nije potpuno zatvorena), nešto mi loše uspevaju slike sa fotoaparatom u poslednje vreme... (mada iskreno, i ovaj tip narukvice je teško meni da fotografišem)... Sve mi je mutno... ili previše svetlo ili previše mračno... a podešavam stalno nešto... Pojavljuju se neke linije i crtice po slikama... za koje pouzdano znam da ih nema u prirodi... :)
(evo meni izgovora da kupim novi fotoaparat)

Ova narukvica koju sam svakako namenila sebi, imala je "mali" peh, posle slikanja... zalomila se na tanjem delu (ili pozadini, kako ja to zovem). Posle istog slučaja sa ovčicom uvidela sam da definitivno ne mogu da pravim tanke komade nakita... Nisu izdržljivi... No dobro, kako se ono kaže- "Na greškama se uči"... ostaje mi da se nadam da ću i naučiti...

14 коментара:

6 impossible things before breakfast је рекао...

jao,preeeedivna je,mnogo mi je slatka,ne sumnjam ja da tjesh "nauchiti" i da sa sledetjom netje biti pehova,jestu zeznuti ti tanji komadi,vazda im svashta neshto fali...

Oggy Art style је рекао...

ma medena je, twilw je moj omiljeni lik!!! I ja sam se sa mojom prvom patila, i na kraju skontah da je najbolje ako je debljine 5mm

Muca је рекао...

Super jeeee! Volim grivne,a ti si se odlicno setila da ih ukrasis transferom!

Drangulije је рекао...

hvala na komentarima...
:)

Danijela је рекао...

Bas je slatka i steta sto je pukla.Super ti je ideja za transfer na ovakvoj narukvici,ne videh to do sada.
To sa pucanjem tananih komada je izgleda problem zvani pasta masina- jer idete na previse tanko.
Ja sve razvlacim metalnim valjkom oslonjenim na podemetace od plute ...ne znam tacnu debljinu ali je idealna za plocice :)))
Ne volim kada deo nakita koji napravim moze da se savija u rukama.

Anabela Miranda је рекао...

Hello There!!!
I'm so sorry I don't understand a word of your language as you may not understand mine. But I'm so happy we found a way to comunicate!!!
About my work I just want to tell you that I just started using wire to make the the rings. And I intend to continue; let's see if I can do nice things with it ;)

Big hug.

uncafediarte је рекао...

Veliki pozdrav Biljana.
samo pohvale za tvoju kreativnost.
Rekao bih da radis sa entuzijazmom.
cak vise ne moras da naslovljavas postove,nakit ti ide od ruke.

Drangulije је рекао...

Hvala Danijela... imas pravo za pasta masinu. Zaista sam ovaj deo rastanjila... ali zato sto nisam razmisljala da je TO NARUKVICA koja ce i da se lupka, i grebe (vidi se na slikama, vec sam je izgrebala, i to posteno) i kaci za svasta nesto i bla, bla...A kao nisam htela da mi bude teska za ruku... Ha... vise ne razmisljam o tezini...

Anamir- thank for comming again...
Yes I can't understand your lenguage, but I can see your work, as you can see mine, and I thing that is enough by now, becouse, our work is speaking in stead of us. :)
(my english is not very good, but that I'm sure, you can see :)) )

Hvala Igore... Pokusavam da sve sto radim uradim sa entuzijazmom...
:)

bensedin art је рекао...

Mlada si, naučićeš:)! Bez šale, odlična je!

Kadinela је рекао...

Ne radim sa fimom,pa nisam bas dobar "kriticar", ali moram da ti kazem da su ti ideje odlicne. I da....moraces da se dogovoris sa FA, steta da ovako dobri radovi ne dodju u potpunosti do izrazaja.

Kristina Kecman је рекао...

Bravo za narukvicu i ideju!!!

Drangulije је рекао...

ah, hvala na komentarima...
kardinela- zar su mi tako lose slike?
smrc... ja se bas trudim!
:(
(dobro... jeste da mi je sada FA lose... ali opet :( )

:)

Phoenix је рекао...

Kako sam tek sada vidjela tvoju divnu narukvicu???
Prvo narukvica je zaista lijepa i neobična...Prvi put sam vidjela transfer na ovakvoj narukvici.Ja svoj transfer jedva uradim na ravnoj površini...Elem...super rad.
To što se oštetila...nisi jedina...desilo mi se to nekoliko puta...zaista ovakva narukvica mora biti deblja...neće to biti toliko teško za nositi...ali će biti sigurna.
U svakom slučaju tvoji radovi su zaista jedinstveni...Samo naprjed!
LP
Phoenix

Drangulije је рекао...

hvala Phoenix... lep komentar si mi ostavila! :)