29. 4. 2009.

... i dalje...








...transferi...


9 коментара:

squash је рекао...

Wonderful earrings! Your transfers are going so well!

heklica је рекао...

Snupi mi je oduvek bio omiljen lik :)

Phoenix је рекао...

I ti meni kažeš da samo radim??? A ti????
Krasno kao i uvijek..
LP
Phoenix

Nena3110 је рекао...

Prelepo je, dok ih gledam, ne silazi mi smesak s lica, hvala Ti za to...

bensedin art је рекао...

Neumorna si! Bravo!

Little Glory је рекао...

Draga Biljo, bas si vredna, stalno me iznenadjujes novim idejama! Izbor slicica za transfere je odlican! Samo tako nastavi! :)

Анониман је рекао...

...mucite me sa ovim Snoopy-ima...
<3 <3 <3

Vedrana је рекао...

Ajoj. Smajliji i Snupi... Fale ti Garfild i Vudstok ('ticica iz Snupija) da postaneš moj omiljeni transfer-majstor.

Bravo.

Drangulije је рекао...

Hello...
Eh, koliko komentaraaaa... :)
Hvala!
Cajka- bice i toga, bez brige!