24. 1. 2009.

Tetkino zlato

Ovo je delo mog sestrica, koji je gledajuci jedan dan tetku kako topi vosak i pravi svece, dosao na ideju da bude kreativan.
Kako sam kaze, uzeo je ostatke od jedne mamine i svoje svece (sa proslog, sestog rodjendana, (ovo je kao bitan podatak) koja se malo polomila), i kapao, a kako nije imao fitilj, uzeo je male svecice, koje je nasao i "ugurao" (topljenjem) u veliku... (na ovu pricu me je potpuno odusevio, kako se toga dosetio uopste)... i evo...
Mislim da jedna slika vredi vise od hiljadu mojih reci!

:)



Nadam se da ce uskoro biti jos ovakvih samostalnih (a mozda i nekih zajednickih) poduhvata... Treba deci pustiti da stvaraju... zar ne?

6 коментара:

tamaris је рекао...

ljubi ga tetka,tako kreativnog :)

bensedin art је рекао...

Bravo za dete!

heklica је рекао...

Super je! Ja sam na prvi pogled pomislila da je neki kolač :)

Drangulije је рекао...

:)
Ha, ljubi ga tetka, zaista!
Hvala sto ste pogledale i ostavile komentar... Moracu sada da mu javim kakav je odjek imao njegov rad!
Bice ponosan, verujem!

Nena3110 је рекао...

Lepo, blago tetki, divan rad, uzivala je i tetka, a sada i mi što gledamo.

Анониман је рекао...

Jao medenjak mali <3