9. 6. 2008.

Nije bas sve tako ruzicasto!

Promenila sam malo izgled bloga, cini mi se da je ova boja trenutno odgovara mom raspolozenju. Nadam se da vam se ne cini previse crno (ha ha nikako)...
U svakom slucaju... imam obaveza danas, koje nikako ne volim.
Moram da nosim malu macu (jedinu prezivelu od 3, koja je do juce bila odlicno raspolozena)... kod veterinara... Slutim da se na kraju ipak nece dobro zavrsiti.
Da stvar bude jos gora, veterinar nema pojma sta bi im moglo biti... A mene sve to ubija...
Elem... morala sam na napisem sve ovo...
A sada, idem na obaveze... koje donose ostatak dana...
Kasnije cu da stavim neke nove slike... i mislim da cu poceti tkati... (a do onog "kasnije" pogledajete i neke starije)...


















2 коментара:

tamaris је рекао...

divnooo!ja mislim stvarno te mrzi da slikas,ali sada razumem-drzim fige za macu!!!javi kako je proslo!
kiss

Drangulije је рекао...

Hvala, ali maca nije dobro prosla, na zalost...
):
Idemo dalje...
Ako danas budem raspolozena, stavljam neke nove slike... Radim na nekoj ogrlici... ali mi trebaju vece rupice... POLUDELA SAM!